Rendräkt & herpes munsår

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Helluuuu!!! 
 
Förra veckan kände jag att jag 
började få nåt skit i kroppen. 
 
I tisdags sprang jag på löpbandet
och gymmade men fick andnöd efter 
en km.  
 
Sedan förstod jag varför. 
 
I helgen har jag varit förkyld, 
hängig, inte haft så mycket 
ork men har ändå åkt till 
Ikea med mamma , 
spelat spel med grannen, 
kollat på film, och kollat på serien 
"Bron" med mamma. 
 
Idag sjukskrev jag mig.
Först va jag på hälsocentralen och
tog prover för blodsockret. 
Det var nåt prov om insulin. 
Kände mig hängig igår 
kväll och igår morse 
vaknade jag upp
med värsta herpes munsåret
man ba jaaa va skönt att det
kommer precis nu. 
 
Så nu tar jag medicin 
mot det fem gånger per
dag i fem dagar. 
 
Får hoppas att det går 
över snabbare då och
att det inte sprider sig
till hela läppen. 
 
Haha i somras spred det
sig till tre ställen och 
satt i , i en månad. 
 
Vissa människor har
ju anlag för det och får 
lättare det och jag
tillhör den skalan 
som fick "sjukdomen" 
när jag var 5 år 
men då fick jag 
dropp, låg på sjukhus, 
blåsor i hela munnen 
å kunde ej prata. 
 
Kom för ett tag sen till
Bollnäs. 
 
Nu ska jag gå ner
och äta middag på internatet. 
 
Sedan ska jag packa
upp väskan, träffa Martina 
, vila och kolla på film. 
 
Måste vila så att man
orkar skolan imorn å 
inge passar väl bättre ön film
då! 
Personligt, Övrigt | |
Upp