Idrott hela dagen!








Henke blev så lycklig förra veckan när han fick Ipren av mig så att han skrev det på en skoluppgift då vi ska skrivs ner vad som har varit roligast på hela veckan. 

Vi fick spenatsoppa idag som är en av mina favoriträtter, så gott!! 

Igår hade jag idrott hela dagen, så gick runt i träningskläder. Först var det pingis på idrotten då vi tränade till lilla OS som är en skoltävling då alla Gävleborgs folkhögskolor möter varann i olika grenar. 
Och sedan efter lunch hade vi träning igen då jag spelade innebandy och sedan pingis igen. Kunde dock vara med på halva innebandy träningen eftersom jag inte är riktigt frisk än. 

Idag hade jag friskvård. Vi pratade om stress. Det är riktigt bra tycker jag men av någon anledning fick jag hög puls , kände mig stressad och fick panik när vi pratade om det. Då tog jag upp målarboken och vips efter ca 15 min var det som bortblåst. Sedan har jag jobbat på själv i radiovillan med en engelska läxa som var alldeles för svår. 

Efter skolan åkte jag ner på stan och köpte ett pingisfodral till mitt rosa pingisracket. Sedan åt jag, Tobbe, Tobbes mamma och Marcus pizza. Efter det fick vi skjuts hem av Henke till skolan. Då var det dags för pingis. Ja jag spelar pingis nästan varje dag. 

Nu är det dags för tv och klockan 21 börjar "Päron i solen" som är bra. 
Skoldagar, Övrigt | |
Upp