Kommunfullmäktige





Klev upp 05:45 och tåg åtta tåget till skolan. Gjorde sällskap med Anna. 

I skolan sände vi kommunfullmäktige på Kulturhuset till tjugo i fem så det blev en sen dag med tanke på att vi var tvungen att plocka ihop tekniken. 
Jag var tekniker. 

Verkligen inte min grej då jag inte är insatt & intresserad av politik men mina klasskompisar var grymma som programledare. 

När jag kom hem serverades vegetarisk lasagne och efter det åkte jag till Apoteket och köpte halstabletter. 

Var verkligen grymt trött igår och hade jätte ont i halsen. 

När jag kom hen var jag helt slut och låg i sängen hela kvällen och somnade halv tio, inte likt mig! 

Nu sitter jag på tågstationen och väntar på tåget. Ska åka hem och kurera mig. Blir tyvärr ingen adhd - utbildning för mig i eftermiddag. 
Radio, Skoldagar, Övrigt | |
Upp