Paket från posten








Igår efter jag hade gymmat hämtade jag ut paket. Paketen innehöll proteinpulver(i smaken banan och choklad), proteinpannkakor och iphone skal. 

Det i mitten gav jag till mamma eftersom hon älskar stjärnor och ananas skalet och minions skalet gav jag till mig själv. 

Igår var det en sån här tråkig dag.
 Det regnade EXAKT hela dagen i omgångar och jag kände mig helt slut! 
Jag tror att vädret tog knäcken av mig. 
Jag cyklade tur och retur till gymmet i spöregnet och jag orkade bara träna i 40 min. Det är inte likt mig. När jag kom hem var jag jätte trött. 

På eftermiddagen/kvällen blev jag allergisk så det bara rann ur näsan och ögonen. Så drygt när man inte ens är ute. 

Jag glömde att berätta att minions skalet jag beställde hem hade en stor repa, så jag försöker nu fixa så att jag får ett nytt hemskickat. 

Nää nu är det ny dag och nya möjligheter. Dags att ladda upp inför gym med Karina och tagga inför AW:en ikväll. Hoppas bara på fint väder så vi kan sitta ute. 

Förresten så har jag varit ledig hela veckan. Har bara ett pass på fredag och lördag nu. Jag har bett om ett extra pass den här veckan men det har jag inte fått eftersom inte mycket personal behövs när det är sånt här tråkigt väder. Tråkigt tycker jag eftersom jag vill att det ska gå bra för Furuviksparken och jag tycker att mitt jobb funkar bra i sommar. 
Hälsa, Lovdagar, Nytt, Övrigt | |
Upp