Gym, sallad och härligt sällskap

 
 
Smakade den här glassen igår. Väldigt god. 
 
Hejsan svejsan!
 
Igår gymmade jag med en kollega som heter Karina. Det blev roddmaskin som uppvärmning, biceps/triceps och lite övningar som vi avslutade med. Det var kul att träna med någon annan och man hinner återhämta sig när båda kör samma övning under tiden då den andra personen kör.
 
Sedan satte vi oss på Waynes och pratade massor. Det var super trevligt. Jag åt en avokado, räk -  och skink sallad. Efter det cyklade jag hem. På kvällen såg jag en spännande film som handlade om en robot "Chappie" med familjen. Den rekommenderas verkligen! 

 
Idag har jag gymmat. Det blev cykling till gymmet, crosstrainer som uppvärmning, benmaskiner, bennöj och en längre stretching. Svetten bara rann. 
 
Jag har funderat på att börja träna olika muskelgrupper istället för att träna alla varje gång. Så vi får se hur jag gör. Än så länge har jag hållit ut två dagar haha.
 
Efter jag hade tränat hälsade jag på Marie och hunden Sixten. Båda var glada att se mig och det var mysigt att klappa honom och prata massor med Marie.
 
 
 
Så här såg jag ut idag när jag gymmade, som en rosa panter.
 
Nu ska jag måla rosaglittriga naglar och snart se "Lotta på Liseberg", men först ska ni få se vad jag åt till frukost imorse(står på bilden här nedan.)
 
 
 
Riskakorna ser alltså ut så här och är super goda! Rekommenderas! Det finns även i andra goda smaker.
 
 
Hälsa, Lovdagar, Övrigt | |
Upp