Dr Bombay

 
I onsdags kände jag mig mycket friskare. Har dock fortfarande problem med öronen och har mycket tinnitus när jag är förkyld. På kvällen gick jag ut och dansade med Ida, Emelie, Maja och Hanna.
Min barndomsidol Dr Bombay kom och uppträdde och jag fick ta en bild med honom.
Måste säga att jag nu kan säga att jag samlar på kändis selfies. Har tagit selfies med många stora artister.
 
 
Det här smarriga åt jag igår framför en serie i sängen som var nybäddad. Raberbersaft, jordgubbar och honungsmelon.
 
Nu ska jag göra sen lunch. Sedan ska jag snart byta om och ladda inför jobb ikväll. Jobbar 18:00-23:30.
Det ska bli kul eftersom Måns Zelmerlöw uppträder. Gissar på att det kommer bli stressigt men nu är jag redo för jobb efter några dagars sjuklighet. 
 
Lovdagar, Porträtt, Speciella tillfällen, Övrigt | |
Upp