Tränar med stil

I söndags tränade jag friidrott med Ida. Vi sprang så att vi blev helt snurriga. När vi skulle hem fick jag skjuts på hennes cykel, vilket lyx va!?
 
 
I måndags var det dags för jobb igen och likaså idag. Idag var det mycket folk och vi som arbetade(vi är bara två personer) fick äta i omgångar för att vi skulle kunna få allt gjort. Ett tag så blev det toast kaos då det köades mackor nedanför toastgrillen. Jag lyckades bränna ansiktet igår eftersom jag solade(idag flagnar jag på näsan). Mitt jobb går bättre för varje dag och nu är det bara tre dagar kvar innan jag slutar( och börjar tänka på det andra jobbet).
Imorse var jag på sjukhuset. Eftersom det var drygt en månad sedan jag höjde dos så var jag tvungen att göra en kontroll. Jag har nu nästan gått upp 3 kg, vilket resulterar till att jag har fått mer muskler. Det känns skönt. Däremot såg min läkare orolig ut när hon mätte min puls. Det var väldigt högt, men så länge jag mår bra så är det ingen fara! Det blir bättre och bättre för varje dag som går.    
När jag kom hem idag lagade jag middag och den blev klar runt 19. Det känns som att mitt schema går runt i en enda stor cirkel och består av att jobba, äta och sova. Jag hinner liksom inte med så mycket annat plus att det tar en timme för mig att åka buss till/från jobbet.
 Dags att sova, är snorig trots att jag tog allerginässprayen för en stund sedan.
Godnatt på er!
    
Sport | |
Upp