Läsarfråga

Hur gör du när du filmar samtidigt som du åker?
Svar: jag använder en kamera som heter Go Pro Hero 2(kan både knäppa kort och filma i HD-kvalitet). Det är den nyaste och bästa kameran på marknaden just nu, när man pratar om sport och stabiliteringssensor. Den är otroligt stabil. Och vi har "stativ" så att den sitter på hjälmen när jag åker skidor. Jag kan också välja att sätta fast den på staven, skidan, runt magen eller hålla i den
i handen. Vi har ett undervattenshus, vilket gör att den tål snö, vatten, kyla, och repor.
-
På videon såg man när min brorsa hade kameran på huvudet, då filmade vi med en vanlig filmkamera.
Annars brukar jag filma med min mobil vid andra aktiviteter. Det funkar utmärkt!
Frågor & svar | |
#1 - - EMMAS!- alltid tävlingar:

ska vi göra ett bloglovin byte?:D

#2 - - EMMAS!- alltid tävlingar:

följer dig nu :D

säg till när du följer mig :)

#3 - - Fredrika:

Sv: Det är vidoen till en låt som nils gjort! :)

Upp