Svensk liten flicka träffar JB

 Trodde inte att någon svensk fick träffa Justin Bieber, men tydligen så hade jag fel. Hittade det här klippet.
Måste erkänna att jag är avundsjuk. Skulle så gärna vilja ta bilder på honom och vara med på en bild bredvid honom osv. När det gäller kändisar så spelar bilder stor roll för mig. Jag skiter fullständigt i autografer. Men om jag har tur kommer han någon gång spela i Sverige och om det skulle hända skulle jag kasta med kameran utan tvekan.
Musik | |
#1 - - Emelie♥:

haha, det är nog fler svenska än henne som träffat han :p

Svar: njaa troru verkligen de emmlan? ;)
Bella

#2 - - Emelie♥:

haha, jaa, som att ingen svensk har åkt till usa och salkat upp han! och han var ju typ i norge för ett tag sen, och då åkte ju svenskar dit !

Svar: jaja :)
Bella

#3 - - johanna:

vilken söt brud! Blev fan själv tårögd! :O :D

Svar: haha visst är hon söt :D
Bella

Upp