Fredrika 16 år del 1

 
 

Fredrika och hennes kille Nils. Dom är så söta ihop! 


Cajsa & Fredrika


Foto: jag
 
 
Hallåj, i lördags var jag på gardenparty och firade Fredrika. Lärde känna nya människor,
fick smaka goda bakverk , gick en tipspromenad och tävlade i andra aktiviteter. Det enda jag kan klaga på var att myggen mördade mina ben, så sår fick jag allt(Del två kommer snart).
 
Igår tränade jag hårt på kvällen. Sprang uppför halva skidbacken flera gånger, tog tid på ca.600m två gånger och gick en bit uppför skidbacken när jag hade min kompis på ryggen. Sedan tränade vi strykeövningar. Snacka om att jag var TRÖTT!  
 
Idag lyssnade jag på treornas redovisning 09:45-11:40(vi har inte kommit igång än i skolan.) Sedan köpte jag is chailatte på waynes med tjejerna. Åt endast en macka med stekt ägg som en sen lunch idag, jag har inte börjat få någon aptit än. Det är hemskt.
 
Sprang 2.5 km idag på 12:30 min, och sedan tränade vi backträning sex gånger. Fick ont i ljumsken, men hoppas på att det är borta imorgon. Jag MÅR så bra när jag har tränat! Peppa dig själv så klarar du av ditt mål!
Nu ska jag ladda upp inför en lång skoldag imorn, genom att sova! 
 
 
 
    
 
Porträtt | |
Upp