Vissa dagar vill man bara försvinna ifrån

Gick mellan 10- ca 2 idag. När jag kom hem kände jag hur allt gick utför. Var dyngsur, pga snöstormen i Gävle(SOM KOM FRÅN INGENSTANS), mådde illa, kände mig tom i magen. Tårarna började komma. Jag gråter aldrig. Jag brukar alltid vara den positiva och glada personen. Hade ingen energi, eftersom jag inte fick i mig mat i skolan. Har varit liggandes i flera timmar nu. Har fortfarande onormal puls. Dumma medicin!
Vart är den vanliga Bella? Hon kanske ligger nergrävd nånstans och kommer tillbaka snart...
Ska ta det lugnt och äta gott som jag har fått order om. I julas vägde jag 2 eller 3 kg mer än vad jag gör nu.
Känner mig varm. Ingen aning vad som händer, kanske börjar bli sjuk?
Saknar att träna nu!!
Puss på er som orkade läsa.
Övrigt | |
#1 - - natalie:

<3

#2 - - johanna:

krya på dig bells!

#3 - - Sofia Nyström:

Hoppas du mår bättre snart Bella <3

#4 - - Sofia:

Krya på dig tjejen! <3

#5 - - Linnea:

Jag hoppas att den glada och positiva Bella Persson kommer tillbaka snart, saknar henne <333333

#6 - - Fredrika:

Usch, det låter ju inte inteinteinte alls bra! Bli bättre! Saknar dig! <3

#7 - - Johanna och Sara:

Förlåt att vi är sena, men nu är vinnaren i vår tävling äntligen utsedd! Gå in för att kolla om det var du:

http://geminaarts.blogg.se/2012/april/vinnaren-i-tavlingen-om-ett-presentkort.html



om inte så kommer det fler chanser!:)

#8 - - Cicci:

Krya på dig fina Bella du är bra stark du! <3

Upp