Te och tv och måste hålla ögonen öppna

Har pratat med Sara i telefon. Vad skönt det är att prata med dom man verkligen älskar. Jag HOPPAS hon får det jättehärligt i Egypten. Men det tror jag. Fick en värsta hostattack när jag prata med henne, haha. Då sa jag " nu kanske du förstår varför jag är hemma". Hihih. Jag ska tänka på henne imorn när jag vaknar. Då sitter hon på planet, den stackarn får gå upp mitt i natten.
Men vi kmr typ inte träffas på TVÅ VECKOR! :( Jag hoppas vi syns på lovet...

Nu är det knäpp håkan på tv som gäller, och sen svenska hollywoodfruarna! :D

Nu ska jag gå upp och fixa te, har nämligen datorn här nere för måste hålla koll om jag vinner budet på en makro tub.

Ska va hemma imorn också.

Nej, nu skriker ingefärateét och honungen på mig, hejdå! :)

Övrigt | |
#1 - - MOLLIE:

Är du också sjuk? För du sa att du skulle vara hemma idag? ♥

Upp