Jag blir rädd över mig själv

Tjena. Jag vaknade tjugo i elva, lite läskigt. Så min frulle fick bli min lunch också. Fast nu är jag hungrig. Det får bli lite mellis om ett tag, och lite te. Har ändrat lite på min blogg, har nämligen skaffat smylisar. Tyckte det verkade lite roligt, så jag skaffa de. :D
 Det kanske blir lite drygt för er att läsa mina andra inlägg, eftersom jag kanske skriver lite mkt smylisar. Eller så tycker ni det är roligare att läsa. Ja jag vet inte. Jag tycker iaf den blir lite roligare. Hoppas ni like it. Det livar upp den lite...och allt på bloggen nu får mig att tänka på sommar. Pust. Kan inte all snö bara försvinna nu, ja exakt nu! :(

Nu blir det musik och operation rensning av bilder, som jag påbörjade igår. Om ni har tur så kanske det kmr bilder för läääängesen på bloggen.

Ni får väl helt enkelt hålla koll.
Jag hoppas jag kan komma imorn. Jag hoppas iaf att jag ä frisk på torsdag, men det tror jag. För då ska jag och Louise fira lovet, och hon ska sova här. Hmm..undrar vad vi ska hitta på och äta. Jag längtar tills den dagen. Det är trist att va hemma, fast jag har saker att göra.


Lägger in en videos här nedan på en låt, från made in sweden. Kolla på videosen, för jag såg att laila bagge och andreas är med där, lite roligt att dom får va mä i en musikvideos.

Nu ska jag iaf starta operationen och sedan käka mellis. Om jag orkar så ska jag gö en bild uppg sen, Och fixa lite annat.

Bye! ;)

GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR UNDER INLÄGGET "FRÅGESTUND".













Kolla den här länken också. Den var rolig, haha vad rädda dom var. Klicka på: Bella och Tyra som brandmän 


Övrigt | |
#1 - - linn:

Söt header :D Gud jag fattar inte hur du orkar skriiva så mkt xD KRYA GUMMAN! :D<3

#2 - - Bella:

Nej vad coolt att vi stavar våra namn lika.. På snyggaste sättet också, Izabelle :D Helt rätt! Vi borde starta team, helt enkelt :D

Upp