Bilder & fortsättning på dagen + bloggning om tapet

   
                                       oNsDaG!
Det blev så att jag var hemma hela dan. För hittade ingen kömpis. Har kikat igenom tapeterna och kommit fram till mycket fint. Det står mellan tre skulle jag tro. Och det blir nån vit tapet...en fondvägg skulle jag tro. För sen så vill jag ju ha såna här tygtavlor med foto på. Alltså fototavlor, med dom jag har knäppt själv.
 Det kommer bli supersnyggt! Och sen blir de ju mycket med detaljerna. Kuddar, lampor, hyllor, böcker, ljus , mattor, ja allt egentligen. Så det är därför jag inte vill ha så jätteskrikig tapet. Men den kmr iaf vara en vit tapet med nåt mönster på som är lite metalic, de lyser. Coolt är rätta ordet, för jag vill ju inte ha nåt som man tröttnar på ganska snabbt. Och sen då om man nu har tröttnat på de så är de bara att byta ut kuddarna och så. Det är ett tips. Men nu vill jag att pappa ska börja att riva i mitt rum! :D         Det kmr nog ske om några dagar hoppas jag, för mina garderober ska rivas ut för dom är skruttiga och så kmr de nya. Men när man river ut garderoberna, så kmr mitt rum bli större vilket innebär att förmodligen så är de inge golv där, så de måste läggas. 

Åhhh....nu blir jag så SUGEN! :)

Jag får allt vänta...

När mamma o pappa kmr hem så ska vi sätta igång en film. Vi pratar om de i allfall. Antingen blir det "de regnar köttbullar" (nån animerad film) eller "zombieland" skulle jag tro. Vet knappt vad de är för filmer, men det blir nog nån av dom. Dom är nog bra. :)           Kanske att man äter en kladdkaksbild till de. :)   

Och juste jag höll på glömma. Nu kommer bilder på min frilla och så.
Ha en bra kväll läsare.

 Bilden påminner om vintern, när ljusslingor är tända och man kryper in inne framför öppna spisen kanske under en filt och håller en kopp varm choklad i handen kanske.
Ja, iallfall så är förmeålet min julstjärna.

 Nyklippt och nyplattad. Tänk om jag hade rakt hår, då skulle det synas hur långt mitt hår egentligen var. Och man tror inte att de är så långt...jag lurar mig själv. Och så syns mina slingor mera när jag har platt och jag får ljusare hår också.

 Jag kolla upp i taket, mamma fotograf. Ful bild tycker jag. :)

 Experiment med öga.


| |
Upp