Årssummé 2012

Jag tänkte berätta vad jag har gjort år 2012. Det har varit både glada och jobbiga stunder. Jag ser fram emot 2013 och hoppas på att det blir mycket bättre! 
Året började med att jag tränade mycket, jag åkte skridskor och jag övningskörde. Jag köpte även en photoshopbok och jag började medicinera mig. Läs mer om det här och här.   
Fotograferade med Louise en solig dag som få i februari, åt Louises oreomuffins, köpte smoothie och åkte över en kväll till Stockholm och tittade på XL-Galan(friidrott). 
 
Jag fotograferade våren, jag lyssnade på den svenska björnstammens konsert med Linnea(samma kväll som vi gick vilse rejält) och jag åt för första gången på Allstar. Jag kollade också på brorsans innebandy och jag klippte även håret kort och färgade det mörkbrunt. Jag fick också iphoneskal av pappa, och en solig kväll sprang jag ute. Jag hade också väldigt roliga lektioner på estetisk kommunikationen.     
 
Jag fick äntligen hem min egendesignade fotobok(som jag visade upp som ett arbete i skolan.) Jag åt sushi för andra gången i mitt liv(äter det regelbundet nu) och jag fotade fina bilder på farmor och farfar. Jag märkte att jag hade gått ner 3 kg på fyra månader och fick inte träna på ett tag(hade fått biverkningar av medicinen). Jag tog även självporträtt och sedan så får vi inte glömma att Brynäs tog SM-Guld! 
 
 
 
Jag sprang vår ruset(5 km), jag chillade på stan med klassen och vi döpte våran båt till "Aquaholic." Jag fick äran att fota Amanda Holmgren och jag spenderade en hel dag i furuviksparken med Ida. Jag lyssnade även på Kapten Röd och vi får inte glömma att Loreen kammade hem Sveriges vinst i Eurovision!  
  Jag var ledare i fem dagar på friidrottsskolan. I samma veva blev jag riktigt förkyld och jag tvingade upp mig själv till jobbet, även fast jag också hade öroninflammation. Jag firade midsommar på sjön och vi besökte en gammal stuga. Jag fick också fina bilder på Ebba och Nellie och jag fick min riktiga bränna. Jag började även att äta mina pollenmediciner eftersom att gräspollen var som värst. 
 
Jag bosatte mig på en öde ö i Söderhamn i sju dagar, jag plockade blåbär, jag såg fina solnedgångar och pappa ställde upp som modell. 
Jag var hundvakt åt världens sötaste(högst upp till vänster) och jag fotade min kusinhund Tussan(den vita). Jag blev bjuden på Fredrikas garden party, jag hade mysiga picknickar, jag åkte longboard och jag hade kräftskiva med bästa grannarna. Jag hann också åka till Hudiksvall med Louise, då vi bara badade och stekte i solen! 
 
September var bara väldigt bra! Jag firade Emelie på ett fik, jag firade Lovisa hemma hos henne, och farmor fyllde 70 år! Jag solade på soludden och det bästa av allt: Jag åkte till Göteborg i några dagar! Där såg jag Klüfts sista tävling(DET VAR ENORMT!)  Det blev också sena nätter, mycket kortspelande, shopping och en kväll till Liseberg! Jag vill bara tillbaka till Göteborg igen! 
Oktober var i stort sätt en bra månad! Jag fick Dr Martens skor, jag gick på halloweenfest på skolan, jag var med i en fototävling och jag köpte äntligen min 60D! Jag firade även Louise och mamma, så det blev mycket firande. Jag lyckades också fylla 18 år och hade en grym utgång!
 
  
 
I november fyllde min blogg 3 år, jag såg sista Twilight filmen, jag fikade med Sofia och Malin, och min kompis Oliver kom på besök! Det negativa den här månaden var att jag under skoltiden mådde psykiskt dåligt pga. att det hände så mycket i skolan. Jag hoppas att jag inte kommer må så igen! Sedan så åkte jag också på en rejäl influensa då jag låg i soffan i 7 dagar och jag fick en infektion i halsen så att jag levde på barnmat! Jag fick också 39,4 graders feber och min röst försvann. Trots allt var inte november så bra..
Min klass direktsände talangjakten och höll i det, jag firade lovet och gick ut, jag åkte pulka, och jag spelade på uppesittarkväll. Jag fotade fina porträttbilder och jag fick ett nytt objektiv i julklapp! December var en mysig månad!  
 
 
 
 
 
Årssummé | |
#1 - - Ida:

Åh, Göteborg var ju bara bäst! <3

Svar: Instämmer! <3
Bella Persson

#2 - - F:

Haha Bella, Liseberg var vi på, inte gröna lund!

Svar: Haha oj då tur att du såg det! Har ändrat till Liseberg nu :) Pinsamt pinsamt..!!
Bella Persson

#3 - - EMMAS!:

ser ut som ett bra år :D

Svar: ja :D
Bella Persson

Upp