Scandic hötorget & Paolo Robertos restaurang

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Scandic hötorget är enligt mig det snyggaste hotellet som finns! 
 
Drömmer om att också ha ett sånt badrum. 
 
Innan vi skulle mot tåget gick vi till Pane Fresco
som är Paolo Robertos restaurang. 
 
Det var full proppat och lång kö men jag gled fram längst fram och frågade om jag var tvungen att stå
i kön om man skulle köpa take away. 
 
Jag möttes av grym service och fick beställa på direkten.
 
Alla som stod i kön kollade konstiggt och tänkte väl
 
"Vem är den där tjejen som glider fram & får beställa på en gång" 😂
 
Dom pratade italienska där och jag kände mig hemma där eftersom min mormor kommer från Italien.
 
Gnocchin var sjukt god 👌
 
Köpte hem Paolos oliver & Paolos kaffe till mamma.   
 
Ps. Paolo svarade på min insta när jag skrev att han kunde laga mat, lite kul. 
 
Var på hans föreläsning för flera år sedan och då berättade jag att jag var kvarts italiensk
och då började han prata italienska som jag ej förstod och då puttade han till min axel å sa
 
"Öhhh lär dig italienska då!!"   
 
Jag kan tyvärr bara några ord men har tagit några lektioner. 
 
Önskar att jag kunde prata flytande. 
 
 
Speciella tillfällen | |
Upp