Påskdagen




Fick idag påskägg av farmor & farfar. Så snällt! Nu har jag fått lite påskkänsla trots att det var slut på påskmust i affären.  Jag äter sällan lösviktsgodis men är det påsk så är det. 
Ska bli gott att smaska på det!


Jag kom hem igår kväll till Sverige! Har haft det UNDERBART och verkligen ätit god mat i Italien! Bilder från resan kommer framöver, först måste jag landa lite hemma..

Idag kom farmor, farfar och mormor hem till oss på italiensk fika. Sedan visade vi film & bilder från resan. Det var kul att få träffa släkten igen! 

Sedan lagade jag och mamma påskmiddag.  

Nu ska jag nog softa i soffan och senare äta godis. 

Säg grattis till min kusinhund Nixon som bor i Malmö och fyller 8 år idag! Voff voff. 





Speciella tillfällen, Övrigt | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Gud så söt hund!

Svar: Ja visst är han!
Bella Persson

Upp