Semester och shopping från stadsfesten

JAG HAR SEMESTER!
Det känns OTROLIGT SKÖNT!!
På jobbet har jag gått mellan
19 000 steg och över 33 000 steg varje dag. Det tar på kroppen. Dessutom lyfter jag tunga lyft så nu är det dom tredje shortsen jag har då jag har minskat i storleken.

Min första semesterdag spenderade jag först hemma i sängen och tog det lugnt framför en film. Sedan badade jag och Jennifer på fjärran höjder. Det var mysigt att bubbla bubbelpool och basta. Vet inte sist jag var inomhus på ett bad...
Åt sallad där(bild under). Sedan när dom stängde 19:30 gick vi mot stan för att köpa glass och se på stadsfesten som startade idag.

Här är lite bilder från stadsfesten och kolla vad jag hittade där, en jätte fin drömfångare och en emojikudde! 😘
Tycker drömfångare är så fina. Jag valde min i brun, vitt, rosa & lila så att det ska passa mitt rum(har mest brunt och vitt i mitt rum.)

Har faktiskt sovit gott inatt. Kan det vara pga. drömfångaren tro? ;)
Förutom aloe Vera är det här min favorit dryck just nu. Den kostar endast 10 kr!

Nu ligger jag i sängen och hör regnet smattra. Mysigt ändå. Ska mysa i sängen en stund till och sen blir det dusch och ärenden. Två av mina kompisar fyller 20 i helgen och jag behöver vaxa & färga ögonbrynen så får se hur mycket jag hinner idag...

Lovdagar, Nytt, Övrigt | |
Upp