Gristryne



Hej på er! 
Har haft ont i örat och haft lock för öronen för andra dagen i rad nu. Så drygt att jag får det varje gång efter en förkylning. Skulle lätt byta ut dom. 

Jag älskar mina gristryne byxor som jag har haft ett tag. Anledningen till att de kallas så är för att de rosa symbolerna på byxorna liknar ett gristryne. Lite kul tycker jag, och ja det är jag som har döpt om byxorna till det. 

Redan vid 12 cyklade jag & Cicci ner på stan för att möta upp Catrin. Vi åt thai-buffémat(t.e.x sushi och friterad kyckling) och friterad banan med glass till efterrätt(jag blev så mätt så att jag inte fick i mig någon middag när jag kom hem). Sedan kollade vi runt i affärer. När jag kom hem åkte jag & Cicci nästan på direkten och såg finalen av talangjakten, en sångtävling. 
 
Nu är jag sjukt trött och ska sova! Imorgon kommer Sofia hit och äter brunch. Sedan ska vi träna. Det ser jag fram emot. 

Godnatt!! 

PS. 
Två korkade saker jag råkade göra idag:
1. Jag glömde att låsa cykeln. 
2. När vi skulle ut från restaurangen lyckades remmen/bandet till min väska fastna i buffébordet så att jag drogs tillbaka mot buffébordet ungefär som ett gummi band. Jag blev chokad och arg på samma gång och försökte ta loss mig och slet bort bandet. Sedan började jag gapskratta och låtsades som det regnade. I restaurangen satt det två tjejer som såg när det hände. De kollade konstigt på mig och förmodligen började dom gapskratta när vi gick därifrån. 
Jag & mina kompisar fick ett gott skratt så att vi fick ont i magen. 
Det är nog bara jag som lyckats med sånt! 
Övrigt | |
Upp