Lyxmat & lyxsällskap

 
I helgen har jag ätit ute på Churchstreet  med Jenny, Fredrika, Emelie och Ida då vi firade mig(bättre sent än aldrig). Jag fick fina presenter av dom och maten var HUR god som helst! Det är helt klart värt väntetiden..
Annars har jag hunnit med att plugga, städa rummet, träffat kusinhunden(läs busiga)Sixten, varit på dejt, firat
fars dag med farmor & farfar och åkt till Ikea och köpt lite nytt till rummet(har ett större skrivbord och en hylla ovanför sängen där min högtalare står nu).
Idag gick jag bara två timmar i skolan och slutade vid två(istället för fem) vilket var skönt eftersom jag vaknade med halsont. Ikväll kollade jag på EMA MTV 2013 i Amsterdam som jag missade igår! Sjukt duktiga artister och jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt har sett Bruno Mars, Justin Bieber och Icona Pop med mina egna ögon!     
Godnatt på er! 
helgdagar | |
Upp