trääänaaa

Hello!

sitter just nu här i träningskläder
Börja 9, skönt. Tredje lektionen hade vi noprov. Näst sista lektion gjorde ja å hanna massage, sjukt skönt, när man bara skulle lyssna. Sen sprang vi 2,5 km på idrotten. Jobbigt, hade inte alls lust har liksom varit med dom andra två grg. Sprang på 13.33 min bästa tid i nian iaf..

Sen pusta jag hem med Ida!
Ja har otur för igår skar ja mig på fingret & idag så klämde ja mig på nå konstigt sätt så nageln gick av..
Skönt att inte ha nå plugg iaf resten av this week!
Snart ska ja äta, för kl 6 äre träning i h-by. Ska cykla innan m ida dit.
Kan nog inte kö hårt, eftersom ja sprang 2,5 för ett tag sen. Det tar ju liksom på krafterna.

Men sen måste ja hinna hem & duscha innan Idol! :D
Gammal bild, tagen i början på sommarlovet, fast redigera den nu haha. :) 



Skoldagar | |
#1 - - Bella:

härligt med träning. Ska försöka hinna med det jag med :D hur mår du? :)

#2 - - Bella:

händer ikväll då? :)

Upp