fridays restaurang, Malmö!



På Fridays så serverade dom helium till middag.
Nääääjdå. Vi åt trerätters. Efterrätten var jättego, en oreokaksmilkshake. Efter allt så vägde jag ett ton! :D
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPP (med väldigt pipig röst).

Jag ska först säga att jag var ju på stan efter "jobbet". Hittade ett par Cheap Monday jeans! :D Och så..
Sedan åkte jag, Kicki, Lasse & Nicke till apoteket(köpte öronproppar) och sedan så köpte vi mjukglass mä chokladdipp. MMMMMMmmmmmmmmmmmmmm!!

Efter de var vi hemma, och sedan blev de restaurang. Det var GGGGGGGOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIITTTTTT!!!

Nu ska jag fortsätta  att kolla på MODERN FAMILY! Det äger. Sen måstw jag packa och jaaa....

IMORGON ÅKER JAG HEM VID LUNCH! :(

  

   

  

 









Bellas resa/prao i Malmö | |
Upp