Kvällsuppdatering efter hockeyn.Lördag 28/11-09! :)

 Hejhej. Nu sitter jag nere i soffan och myser. Robinson har precis avslutat, och det var bra! :)
Nu tänkte jag berätta om dagen. :)

Först så kom Cicci hit efter lunchen  typ och kollade på första filmen av Twilight. Den var bra, fast vi hann inte kolla klart på den, så får väl göra det imorn kanske. :)   Men den verkade lite halvläskig sådär, lite skum. Men vi hann kolla en bit iaf. Sedan så gick hon hem.

Och så stack jag på hockey! :D Först så gick det väldigt dåligt för Brynäs. Brynäs blev avvisad, och Luleå gjorde två mål, och så. Dom ledde ett tag. Men sedan gjorde Brynäs mål. Och efter ett tag så stod det 3-3 i slutet. Matchen blev förlängd i 5 min. Och i sista sek så gjorde Brynäs mål. Brynäs VANN!!! :D <3 Så det blev alltså 4-3!  
Så var det med det. Köpte bilar&läsk i pausen. Heh. ;P
Sedan så åkte vi och köpte hamburgare på Max och sedan åkte vi hem och åt framför Robinson! :D
Jag åt en frisco. :) Och sedan så har jag pulat i mig lite gotta. Hjärtanchips, bilar, osv. Men nu så nöjer jag mig med ett glas vatten.

Jag ska väl sitta ett litet tag vid datorn nu, och kollar lite på tv samtidigt. Men sen blir det väl att krypa till kojs, ner i sängen. Och jag tycker det är skönt, för man längtar att gå å sova, och mysa i sin säng när det är helg bara för att då går man och lägger sig när man är trött, och så tycker man det är extra mysigt. Och här nedan så kmr lite bilder. Ska lägga upp dom nu. Jag hoppas att ni har haft en bra lördag/lördagskväll!? För det tycker jag att jag har haft iaf, förutom att det finns lite virus i mn kropp som susar runt, eller vad man ska kalla det.

Men jag säger ordet redan nu. Även fast ni inte går och lägger er så här tidigt. ♥

 ◊ GODNATT!   Och Bella önskar er en godnatts sömn!  ◊



 

 







 Så nu kanske ni fick en liten överblick, om hur det ungefär var på matchen. ^^


Ps. Ni vet den här hunden som jag har lagt in massa musik i , som är på min blogg åt vänster. Precis ovanför inläggen. Ja, jag tror ni hajar vad i mean , but i fredags så satt jag och kollade på en jättekul video. Nämligen Sune-Pulkapappa. Jag la in den i hunden, så om du vill kolla på den så lär du bläddra ganska långt bak. Där finns den. Haha, den är rolig. Hohoh, vilken humor jag har alltså! :)

Men själva bilden är ju ganska liten om du ska kolla på den och så. Ja då så klickar du bara på "tv" och då kmr själva youtube klippet upp i större bild alltså. Du kan göra så när du lyssnar på mina låtar också. Lycka till! 
| |
Upp