Måns Zelmerlöw - Eurovision Song Contest






Hela Sverige står på spel ikväll! Ska Måns Zelmerlöw gå vidare i ESC finalen? Han har toppats i listor och folket runt omkring  i andra länder hyllar honom. Men räcker det verkligen? Det får vi veta ikväll! 

Jag tror att han kommer gå vidare till finalen lätt som en plätt(annars blir jag ledsen.) I finalen kommer han komma i topp tio men inte vinna. Jag tror inte att låten är i lika hög klass som  Loreens låt "Euphoria" var.

Däremot tror jag att Rysslands låt kommer komma långt med låten "A Million Voices." Jag gillar den! 

Jag kommer titta med min klasskompis Johan. Vi har köpt godis och laddar upp ordentligt! Man får äta godis mitt i veckan när man inte gjort de på länge, gått 6 km imorse, tränat hårt i veckan och ska jobba hela helgen. Det unnar jag mig själv ikväll och skiter i hur många kalorier det är trots att jag egentligen tänker på hälsan. 

Nu gäller det!!! Heja Måns!!! 
Musik, Musik(foton), Övrigt | |
Upp