Idag så är det sista januari



Nu så sitter jag här i min härliga morgonrock och bara myser, jag duschade för ett tag sedan. Nyss så blev jag äntligen klar med min teckning som är på bilden ovan. Det är en bilduppg, en golfspelare. Som jag ska ta med till skolan. Varför inte ta hem och göra bilduppgifter, när man endå får stressa med dom där? Ja stressa och stressa, men man får väl skynda sig lite och så har vi de bara 60 min/per vecka.  

Det kanske inte ser ut som de, men den var jättesvår att göra, höll på med den i tre dar. Men de är för att jag har gjort andra saker i mellan också.

Idag så har jag pluggat. Har inte gjort så mycket annat och ritat lite då. Imorgon så har jag förmodligen ett blaffigt no-prov, eftersom jag var sjuk i fredags då alla andra gjorde de. Det känns lite läskigt att ha prov, men orkar inte plugga nå mer och jag vet att jag redan har lagt ner väldigt mycket tid på de. Men det ska bli SÅÅÅÅ skönt när det är gjort! Åh, om man bara visste vad det kommer för frågor.

Nu så ska jag gå ner och sätta mig framför tv:n. Om ungefär en kvart så är de  " i en annan del av köping" , det är härligt så ska kolla på de och ska ta massor av glass, eftersom jag är helt torr i halsen nu.

Imorgon så blir det skola. Har inte varit där på tre skoldagar. Undrar om jag har missat nåt!? ...Ush!! Men det ska iaf bli jätteroligt att träffa Sara, Catrin och Emmy. Jag längtar efter dom jättemycket. Tänk så mycket man kan längta efter sina kompisar om man inte träffar dom på ett tag hörni! Och jag längtar också efter syrran(Louise) & Ida. Imorgon så har vi också slalom(inriktning). Men jag ska inte vara med, eftersom jag knappt klarar av att gå uppför trappen.

Ush!

Så det blir väl säkert så att jag får vanka runt där i backen, så måste packa vinterkläder & kanske lite fika. Undrar om dom andra tar med sig de?   Efter slalom så ska jag vara med bästa Sara och vi ska nog gå hem till henne. Och imorn så hoppas jag att vi hittar en passande dag då alla fyra kan träffas och ha skoj.

Nu ska jag gå ner och kika tv.

BYE! :)    

helgdagar | |
Upp