Gym och smoothielunch

Friskis har fått en chins maskin. Riktigt kul! 





Imorse vaknade jag 07:30. Gick upp och fixade frukost åt familjen. Bakade knäckebröd, stekte bacon, kokade ägg och värmde ciabatta i ugnen. 

Senare åkte jag och gymmade. Körde ganska hårt. Gick till Apoteket och köpte sedan smoothie till lunch, såååå himla gott!!! 
Stod sedan i regnet och väntade på bussen i 20 min. Brrrr kallt. 

Har börjat packat tills på tisdag. 
JAG ÅKER TILL ITALIEN DÅ! JAG SKA TILL ROM. Jag är så lycklig eftersom jag har mina rötter därifrån. Är ju kvartsitaliensk eftersom min mormor kommer från Italien. Ska äta riktig pasta och en romersk pizza. 

Nu kollar jag på farmen och snart är det dags att lägga sig. Ska upp 06:00 imorn för att ta mig till Bollnäs, vara i skolan över dagen och sedan åka hem igen och fortsätta packa...
Hälsa, helgdagar, Övrigt | |
Upp