Chillar i solen och sprucken blåsa

Jag vaknade och gjorde i ordning kvarg med müsli och mackor till frukost och satte på nyhetsmorgon. Tanken var att jag skulle gymma lite senare. Jag började må illa men gick ändå mot bussen. Det hade hänt en olycka i rondellen så två ambulanser och en brandbil var där. Det ledde till att bussen inte kunde komma fram.
Jag beslöt mig för att gå hem igen och vila när jag ändå mådde dåligt(jag pressar nog kroppen för hårt ibland). Jag lyckades i allafall gå över 2 km fram och tillbaka till bussen. 
 
Dessutom fick jag värsta blåsan på lilltån igår när jag var ute och gick på stan. Jag hade ett par skor som jag inte brukar använda. Och innan jag skulle ut idag tejpade jag lilltån. När jag kom hem igen råkade jag dra bort hela skinnet så nu gör det ont när jag går, haha.  
Det var nog helt enkelt inte meningen att jag skulle gymma idag.
 
Jag har chillat ute i solen, dammsugit, plockat ur disken och nu sitter jag här och tänkte gå igenom bilder från NY.
Övrigt | blåsa | |
Upp