Avokado och räksallad och friidrott







Imorse tog jag en lugn morgon och åt frulle i sängen. Idag har jag gått med Ida på stan. För mig fick det bli avokado och räksallad med quinoa till lunch, super mumsigt. 

Det enda jag kom hem med var överstrykningspennor eller heter det understrykningspennor? Har glömt bort. 

När jag kom hem var det dags att byta om till friidrottsträningen. 
Det fick bli nya shortsen(och jag sket i att det blåste på stadion. Är det sommar så är det!)  

På friidrotten blev det spjut och sprint.

När jag kom hem åt jag grillad majskolv, paprika, halloumi, bacon, kött, sparris, sallad och råkorv som är helt utan tillsatser och smakar mer köttigt. Till det blev det ajvar, barbecue och ekologisk sojadryck(nyttigare alternativ till mjölk men smakar mer som vatten).

Nu ligger jag nerbäddad nyduschad i rena sängkläder i sängen och ska starta en film och ladda upp för jobb imorn. 

Sov gott allihopa! 
Friidrott, Hälsa, helgdagar, Övrigt | |
Upp