Slalom i Norge!

 
Hej.
 
I helgen har jag varit i Trysil i Norge och åkt slalom med familjen och grannarna.
Tyvärr hade vi otur med vädret på lördagen vilket resulterade i att vi inte kunde åka skidor pga. dimma och regn men som tur var sken solen på söndagen och då var det bara att packa skidorna och åka mot backen!
 
Jag råkade göra en vurpa när vi åkte offpist. Det var väldigt brant och jag åkte så snabbt att skidorna flög av. Knät och låret tog stryk men det gick bra. Jag är bara öm i knät men det gör inget.
Vi kom hem på söndag kväll och då var det bara att packa upp och packa ner igen till Bollnäs.
 

När jag skulle ta tåget imorse till Bollnäs startade aldrig tåget. Det visade sig att det var fel på tåget och det inte gick att starta. 40 min senare satt jag på ett annat fungerande tåg så jag blev sen till skolan.
 
I skolan sände vi kommunfullmäktige från kommun huset 15:45-16-16:45. Min uppgift var tekniken.
Det gick bra.
Här hemma på internatet har jag efter middagen bäddat rent i sängen, städat toa, handfat, och kört ett väldigt snabbt styrkepass(blev hundra benböj osv. Kände inte för att träna så hårt).
 
Nu ska jag se Parneviks, ha en bra kväll!  
Sport, helgdagar, Övrigt | |
Upp