Bojkottar vårrullar och kör sushi istället!

 
Igår bojkottade jag vårrullarna i skolan och cyklade till stan och köpte sushi.
Det var värt varenda krona eftersom jag var hungrig(hade innan gymmat med Tora & Lars på skolans gym).
Märkte igår att knät fått sig ett blåmärke från helgens skidvurpa.
Inte konstigt att det varit ömt.  
 
                                                          
 
Idag har jag träningsvärk i rumpan från alla benböj igår..
I skolan har vi fortsatt med att jobba med radioteater. Det är det roligaste vi har gjort på hela året! 
Min & Johans kommer bli så bra! Huvudpersonen är Carolina Klüft(jag) som stöter på Bert Karlsson, Kanin & Giraff, Göran Persson och Batman.
Vi skrev klart manus idag och hann spela in första scenen på mitt internat. Jag skulle hoppa längdhopp i sängen och jag råkade hoppa så högt så att vi trodde att hela sängen skulle gå sönder(kände fjädrarna) och en gång råkade jag hoppa och ramla ur sängen haha.
 
Nu sitter jag och lyssnar på klasskompisarnas radiosänding som snart är klar. Magen börjar kurra och jag är redo för onsdagstacos, lite träning och packning(åker hem imorn efter skolan för att fira Valborg med fina vänner). 
  
  
Skoldagar | |
Upp