Vuxen

 
 
Tiden för att bli vuxen eller som jag brukar kalla det nyvuxen är inne imorn.
Jag brukar säga att man är nyvuxen 20-25 år och blir vuxen runt 25-30 år.
Jag känner mig trots allt väldigt ung ändå.
 
 
Herregud 20 år låter HELT jävla sjukt!  
Men det är nu livet börjar och är på allvar!! Shit!! Vad hände?
 
Idag får jag höstlov så sitter i skolan nu och lyssnar på när klasskompisarna sänder radio, efter de blir de lunch och en tripp mot tåget. Kmr kännas skönt att vakna upp i sin egna älskade säng imorn och få träffa familjen.
 
Sprang ute igår, har idag världens träningsvärk i vaderna nu och har känningar till en början av förkylning men jag kämpar på. Har inte tid med sånt nu för har så mycket jag ska göra i helgen.
Vart lade jag egentligen min handsprit?    
   
 
Övrigt | |
Upp