Känguru

 
 
Bilder på en känguru som jag tog i somras när jag var i Furuviksparken.
Bloggen har ungefär gått under men tyvärr så har jag sjukt mycket för mig.
I somras jobbade jag nästan varje dag(i Furuviksparken) och hann inte med så mycket annat och nu går jag i skolan varje dag i Bollnäs och bor själv på internat och är bara hemma i Gävle på helgerna. 
 
Har jag ens visat bilderna från min student? Jag minns inte själv...så längesen var det jag bloggade.
Jag har tappat inapirationen till foto nu på hösten. Här i Bollnäs regnar det varje dag och det enda jag känner för är att träna, dricka te och tända massa ljus på kvällarna. 
 
Dessutom var jag med om en olycka för flera veckor sedan och jag har inte riktigt återhämtat mig ännu(men nu syns det knappt, de känns mest). Har inte alls mått så bra och vågat sett mig själv i spegeln men nu är jag  äntligen nästan tillbaks. Kan berätta mer om det en annan gång.  
Miljö | |
Upp