Gröna Lund, glass, nyklippt, bilkö och kärlekskoden

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har tyvärr inte funnits tid till någon bloggning eftersom det var fullt upp veckan innan studentveckan, under själva studentveckan och naturligtvis på studenten. Med andra ord så har jag knappt suttit vid datorn, knappt varit hemma på kvällarna men allt har varit GRYMT!
 
Veckan innan studentveckan lyckades jag & Ida hamna i bilkö när vi skulle träna barnen, jag lekte med Sixten(hunden på bilden), var på antagningsintervju(till en PT-utbildning) på Värmdö där jag såg en fantastisk miljö, tog två färjor med pappa till Vaxholm och åt glass(mint och jordgubbs cheesecake), slingade håret och klippte det inför balen, var på tekniska museét med skolan, var på Grönan med skolan och åkte karuseller(eftersom jag jobbar inom parks and resorts så får jag gratis entré & åkband vilket är lyxigt), kollade på kärleks koden, Daniel fr kärleks koden twittrade till mig flera gånger, och slutligen, jag blev intervjuad i arbetarbladet.    
 
Så ja det har hänt en del och veckan därpå var det äntligen STUDENTVECKAN. 
Mer info om den kommer senare. Har så många bilder att redigera nu.
Nu i veckan har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen och vilat upp mig eftersom jag är förkyld efter flaket(det var det självklart värt!) 
 
Nu ska jag dricka te och äta något innan jag kryper ner i sängen med en film/tidning. Imorn blir de sommar jobb på Furuvik och nu var det ett tag sen eftersom jag haft fullt upp med studenten. 
 
 
 
Övrigt | |
Upp