Smått & gott..

 
Om man inte känner mig och ser dem här bilderna kan man tro att jag är matberoende eller något liknande. Faktum är att jag inte är det. De här godsakerna har jag ätit under en längre period. Nog om det! 
Jag har faktiskt en ursäkt till att det har blivit dålig bloggning den senaste tiden. Jag har varit förkyld i åtta dagar nu(var också förkyld förra månaden och hade feber och efter det fick jag värsta munsåret så att mina kompisar trodde att jag hade skadat mig på Justin Bieber konserten). Jag vilade förra helgen och tvingade iväg mig till skolan på måndagen. Tyvärr så gick det liksom inte så jag stod ut till lunchen och åkte hem och vilade då.
Efter ett läkarbesök i onsdags fixade jag mina ögonbryn på salong och efter det åt jag och mamma en god lunch på Mocca. Det blev pastarullar. På kvällen var det bara mamma och jag, så vi köpte med oss sushi och provade att göra egen mjukglass(bara att vispa, frysa, och sedan vispa igen). På kvällen såg vi en film.  
 
Igår kom världens snällaste Cecilia hit! Eftersom jag är sjuk tyckte hon att jag behövde yoghurtglass och jordgubbar. Lite senare bjöd jag hit henne på det. Tänk vilka fina vänner man har! ♥  Efter det kom Ida, Fredrika & Emelie hit då vi hade "One-Direction-mys" och spelade sällskapsspel. 
Jag fick idag reda på att jag har vätska bakom trumhinnan. Det gör att jag får ont, har tinnitus så fort det blir tyst och sämre hörsel. Med smärtstillande, kortison-nässpray och hög musik i öronen klarar jag mig bra!
 
Jag fick en chock när min läkare sa att det kan upp till 2-3 månader tills öronen återställs. Jag trodde verkligen att han skojade.
Nästa vecka SKA jag i allafall träna!
Så grymt sugen(och så grymt rastlös/trött på att vara sjuk)!   
Övrigt | |
Upp