Träningsnarkoman

 
Hej alla fina(har haft studiedag idag om någon vill veta)!
Den här veckan har jag  hitills hunnit tränat fyra dagar i rad, så imorgon tar jag en vilodag så att jag orkar träna barn på lördag! Mamma kallar mig nu för träningsnarkoman, haha! Jag har mest träningsvärk i magen..
Det är konstigt, men ju mer jag tränar desto peppare blir jag. Jag mår så otroligt bra och känner att jag har världens energi! Det positiva är att jag märker resultat, eftersom jag också gymmar regelbundet. Mina mål är att bli starkare i ryggen, då jag har rygg problem/koter som sitter fel, bli mjukare i kroppen genom att stretcha bättre och bygga muskler! Om jag inte tränar blir jag jätte rastlös, det fungerar inte för mig.  Det viktigaste av allt är att jag mår bra, och jag mår b.l.a. bra av att träna! Alla personer mår bra av olika saker.  När det gäller träningen så känner jag faktiskt att jag orkar mer och mer nu, dock behöver min kondition förbättras. 
 
Jaa, jag har lite nyårslöften...Har ni det? 
PS. Kom ihåg att det viktigaste är att DU mår bra, vad du än väljer för val i ditt liv!
/ XOXO Bella!  
 
Sport | |
Upp