Lite sjukbilder..

 
Jag har aldrig bloggat så lite som jag har gjort i sommar! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Faktum är att jag har jobbat, rest bort, kommit hem och packat om på nytt. Jag har nog aldrig haft så fullt upp som jag haft den här sommaren. Jag har tagit tusentals bilder, haft två studentfotograferingar och så. Bilder kommer att komma så småningom, men just nu har jag så himla mycket jobb med bilderna! Jag har i allafall haft en fantastisk sommar!  
I torsdags vaknade jag upp med förkylning och svullen hals. Jag tänker att jag orkar med skolan eftersom jag bara har två lektioner, så jag cyklar dit. Redan efter första lektionen märker jag att det var ett dumt beslut och jag känner mig lite snurrig. Cyklar hem. Lägger mig i soffan. Märker att jag har feber. Exakt så har hela min helg sett ut, kul va? Nu är jag på bättringsvägen, men halsmandlarna är fortfarande svullna och min röst är väldigt spraklig.
Ikväll blir det chips & film mys, jag längtar. Jag har verkligen snälla föräldrar som sörvar mig med allt! 
 
Övrigt | |
Upp