Min födelsedag

 
 
Förlåt för att jag har varit borta, men förra veckan hände ganska mycket. Nu ska jag berätta hur jag firade min födelsedag. Först åt vi i familjen en god frukost tillsammans och sedan fick jag fina presenter. Senare sjöng bästa grannarna för mig och gav mig tårta & rosor! Sedan fick jag fina samtal från nära och kära. Dagen i skolan var jobbig eftersom det var mycket plugg och prov.
 
På kvällen åkte jag, mamma, pappa och Hampus och åt på Church Street! Vi delade på två förrätter. Det var tur för de var så stora. Sedan beställde vi varmrätt. Jag kände mig vuxen när jag beställde en cider till maten. När vi hade kommit hem kom grannarna och hjälpte oss att äta tårtor!(en tårta var från min kusinhund haha.)  
 
Jag är lyckligt lottad som har en sån bra familj och så snälla vänner! 
        
Speciella tillfällen | |
Upp