Det börjar se ut som vinter

Det har varit ett blött snöväder idag. Jag är glad att snön är här, men mindre glad när snöflingorna åker in i mina ögon. Till lunch idag åt jag farmors pannkakor, ett bättre alternativ än skolmaten. Idag har vi i klassen försökt fått tag i sponsorer till en talangjakt som vi ska arrangera. På kvällen när jag var hemma fick vi främmande. Jag vet inte exakt vad jag har gjort, men mina ögon har varit helt blodsprängda i några dagar. Har ont, är torr och kan inte använda linser. Jag hatar det att man blir så känslig. 
Förövrigt har jag inte mått bra idag. Ibland blir den där glassen överfull och då rinner det ut från kanterna, och då är det extra mycket som tynger. Jag vill inte gå in på detalj, men på senaste tiden har det varit jobbigt för mig. Jag önskar att alla mådde bra dygnet runt.  
Klockan är alldeles för mycket och jag borde sova nu. Godnatt! 
 
Övrigt | |
Upp