Agnes Carlsson-One last time

 Vad jag tycker om musik videon och artisten:
 
  • Det känns bra att vara svensk när jag vet att Agnes på senare år har slagit igenom internationellt. 
  • Det är mycket närbilder i videon, vilket jag gillar.
  • Videon är lite enformig men ändå cool liksom "lätt". Det enda som är med är Agnes själv då hon gråter och en kille. Dessutom är videon i svartvitt, vilket är väldigt fräscht.
  • Musik videon levererar en handling och dramatik.
  • Det är häftigt att en svensk har filmat/redigerat videon eftersom att videon liknar en internationell musik video.
  • Jag gillar att det är gammeldags brus i videon(om jag inte ser fel?).
  • Agnes ser ut som en stjärna 
  • Agnes mimar dåligt, men det gör nästan ALLA artister i musik videor.
  • Slutsats: Jag älskar låten och musik videon!  
 
Musik | |
#1 - - Sofia N:

Hej jag har veckans blogg på min blogg och undrar om du vill vara med skulle vara roligt länk till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-ar-utlottad.html#comment

Hoppas det var okej att jag tipsade.

#2 - - Sofia N:

Hej jag har veckans blogg på min blogg och undrar om du vill vara med skulle vara roligt länk till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-ar-utlottad.html#comment

Hoppas det var okej att jag tipsade.

Upp