Tio saker om mig

Här kommer tio saker om mig som du kanske inte visste. 
 
- Mina ögon är grön, brun, gula beroende på ljus.
 
- Jag blev intresserad av fotografering när jag gick på högstadiet. Det lilla började i åttonde klass skulle jag tro. 
Jag skulle fota allt & alla med mobilkameran.
 
- Jag älskar att dricka chailatte/is chailatte.
 
- Jag är snabbare på kortare stäckor än på längre.  
 
- Jag älskar allt som har med sport att göra! Har provat på/tränat vattenskidor, kört segway, judo, fotboll, dans, balett, kör(om jag inte minns fel), friidrott, sjöscouterna, slalom, längdskidor, gymnastik(genom skolan), baseball(genom skolan), kört golfbil, kört gummibåt, kört vattenskoter, kört gokart, klättrat på klättervägg i inomhussalar flera gånger, gått flera meter upp i luften på en stock med hjälp av en sele osv. Jag har mycket mer att upptäcka!       
 
- Jag tycker det är konstigt att jag har så dålig syn, med tanke på min ålder. Meen tur att det finns linser. 
 
- Jag klär mig sällan i bara svarta eller vita kläder.
 
- Jag älskar djur. 
 
- Jag får ofta människor runt omkring mig att skratta, och det tycker jag är bra.
 
- Jag tycker inte det är jobbigt att stå inför många människor och prata.
 
 
 
Frågor & svar | |
#1 - - Emelie♥:

pappa :) det är klart om typ 3-4 veckor :)

Upp