Jag lagar mat!

 

 

 

Gjorde en stor pastasallad till lunch idag. Senare satt jag ute i solen och pratade med kompisar. Till kvällen lagade jag getostkräm med sambal oelek, rostat bröd och ringlade honung över tallriken, till förrätt. Till varmrätt lagade jag krossad potatis, grilllat kött och parmesankräm. På den krossade potatisen hade jag saltat smör, ströbröd, vitlöksolja, salt och peppar, flingsalt, och massvis med permesanost. Det blev super gott! Haha åt så att jag mådde illa. Nu ska jag ta det lugnt, huvudet värkte förr(stressade) och jag är trött.

 

 

Tänkte ha en frågestund ett tag nu och framöver. Fråga mig massor med frågor, gärna flera. Så gör jag ett inlägg när jag har fått tillräckligt. Tips vad du kan fråga om: min vardag, fotofrågor, personliga frågor, mina piller, frågor om skolan, frågor om kompisar, frågor om friidrott/sport, intressen osv. Jag är öppen så våga fråga!      

Bakning&lagning | |
Upp