Annorlunda träning

Hallå.

Var på en timmes träning för någon timme sen.

Det var bara tre stycken på träningen, vilket gjorde till att det vart som privatträning. Våran instruktör stod skit nära oss med sitt tidtagarur och sa åt oss att jobba hela tiden eller om vi gjorde fel. En annorlunda träning.

Nu väntar sängen! (Skriver fr ipaden så hoppas det ser bra ut) natti

Mitt sommarlov 2010 | |
#1 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: nej :)

#2 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: jaa, det har jag du då? :)

#3 - - vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån många grymma märken, typ LV? ;) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här efter för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=5527

#4 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: okej, men då kan det vara jobbigt! :)

Upp