Vad jag har gjort de senaste dagarna i text

Kan börja och berätta med vad jag har gjort de senaste dagarna. I måndags gick allt fel. Fick ett sms av louise där det stod vi är här. Aha hemma tänkte jag...så gick jag till henne men hon var på fjärran..och sen försvann mina cykelnycklar så jag fick cykla på mammas cykel.. Men jag var på fjärran iaf hela dagen me louise och hennes lillasyrra. Cyklade direkt ner på stan ßen för att hämta ut mina nya brillor som jag råkade förstöra. Fick ett par nya. På måndag kväll åkte vi till axmar ut med båten och sov över på kusön. Tisdag. Badade, solade, lekte i sanden med min tolvåriga lillebror osv. Heeeeerliiiiigt! Åkte till en annan ö och åt tacos. Det negativa dom här dagarna är att de är grymt mke pollen ute och inatt kunde jag knappt andas, som värsta influensan inkl. grus i ögonen. Nu så snarkar min familj. Jag var uppe åtta imorse trots att jag somnade sent....kunde inte sova. Ska snart sova. Lägger upp bilder när internetuppkopplingen funkar bättre! (skriver just nu fr ipaden df tyvärr ingen bild. )
Båt | |
Upp