hjärtan

 

 











Foto: Bella Persson (jag)
Redigering: Bella Persson (jag)

Hallå. Imorse när jag vaknade så hade jag ett missat samtal och ett sms...hehe jag sov när jag hade fått de. Det var mina polare som undrade vart jag var. Vaknade 09:55 skönt att sova ut.
Vad tycker ni om bilderna som jag tog idag? Jag tycker dom första blev rätt dåliga i redigeringen. Men dom som jag lade ut en och en gillar jag! Jag försöker ju alltid göra mitt bästa..Ibland så funkar det och ibland inte. Man får ju fram en bild så som man vill att det ska se ut, men det är inte alltid det blir så..

Idag så har jag varit duktig och städat ett skåp i mitt rum. Jätte mycket gammalt skit kan jag lova. Så lite är borta nu. Haha bara den andra halvan(skåpet alltså) kvar då..
Kusin Marie har också varit här på lite fika. Trevlans.

Jag har iaf inge feber, så imorn så provar jag att gå i skolan. Har ju vilat fre, lörd, sön och mån så sjukare blir jag nog inte.  Men jag hade steeenont i halsen imorse som satan i gatan, men jag får ta med halstabletter.

Nu så ska jag knäppa en bild och lägga in här på bloggen som ni får se och sen så tror jag att mamma tillåter mej att smaka hennes vitchokladskladdkaka. Nej nej inte fet här..
Och sen ska jag kika tv & fixa lite

höres imorn, bye!   





Föremål/macro | |
Upp