springer efter solen






 

 







 

 

 





 



 









 

 

 

 

 



 







Pjuuuuuuuuuuh, bildbomben is finish!
Efter jag åkt hem och packat upp sakerna hemma så tog jag bussen ner på stan och mötte Linn.
Vi fotade i Bollan (b-skogen) i två timmar och sen gick vi till Coffiehouse by George och köpte varm choklad.
Gud vad det var gott, för vi var så frusna. Sen åkte jag hem och åt middag hemma, som jag inte gjort på fyra dar.
Marie kom hit på kvällen på lite fika. Vi myste bara, och jag hade datorn i famnen hela kvällen, eftersom jag måste blogga så mkt nu. Det tar tid och lägga upp bilder. Dom här?  Jaaa några timmar säkert!

Jag har fått ett jätte sött armband av Marie som hon har gjort. 
Vet ni vad det står?

Bella Bus <3 fotograf  ben o jerrys <3  och sen så är det en liten blomma som det står made by me.
Ni får se det på bild sen.  Det var sååååå jag i allafall!!!
 

Kika in Linns blogg (länk)  

Porträtt | |
#1 - - linn:

haha ja vet, undra vem som är fotografen ;D?

tack för en underbar solig daaaaaag :D <3

#2 - - Mammi:

Den kyrkan är du döpt i. Puss

Upp