bilder från kalas & från minifotostudio

Namnhalsband var populärt hos tonåringar på 80- talet och har nu kommit tillbaka starkt hos kändiseliten.
Den som startade trenden var ingen mindre än Carrie från ”Sex and the City” och sen fortsatte det: Jennifer Lopez, Paris Hilton, Britney Spears, Christina Aguilera, Jessica Alba, Sarah Jessica Parker Jennifer Love Hewitt, Pamela Anderson, Gwen Stefani, Hillary Duff, Carmen Electra, Sienna Miller, Madonna, Mischa Barton och många andra artister och kändisar.
Kopierat text från nätet.

Måste bara berätta i fredags. Då hade vi sv lektion å då sa lärarn "nu ska vi läsa om hammlet" (jag hörde nån prata om thomas dileva)  "vadå ska vi läsa om thomas dileva?"  haha alla skrattar. xD

Och sen fick vi nån gammaldags bok. Jag: "Alltså när blev den här boken tryckt egentligen? Det ser ut som den kmr från stenåldern, svartvita bilder..."    och fick svaret "den trycktes 94"

haha shiet då föddes ju jag haha jag kanske lever på stenåldern? :P


Igår hade jag ställt klockan på tio för hade tänkt att träna. Men vad tror ni händer?
Jag somnar om för är så trött vaknar igen senare och går å sätter i linserna å sedan lägger mej i sängen å är jättetrött.....Så nepp no training vart det.

Sen va de släktkalas för mej & mami! Alla kusiner kom, farmor å farfar, mormor å morfar, familjen huutonen & urnefelt. Så de va paj & tårta här. Fick jättefina saker! :D
 
 
Desmond 3 år...och min nya kofta.



 

 




Fick en minifotostudio igår av farmro å farfar blev jätteglD! :D ställde ner å fixa i hobbyrummet för då kan de stå framme där. så nu kan ja fota.




 


sådär där va lite bilder på presenter.
tavlan är ny som hänger på väggen...typ anslagstavla
nu ska ja klä ut mej, ska träffa nåra från skolan.
vi hörs :D
Speciella tillfällen | |
Upp