dagens

 
Lite ful bild, men aja skulle bara visa tröjan. Långarmad stickad tröja & halsduk har varit j-skönt idag för det är ju så kallt!! Fryser ändå med dom här kläderna!!! Bara så ni vet så har det säkart varit -10 grader här i Gävle!

Gick i snöovädret till skolan m Ida imorse. Kuul att mascaran & allt smink hade runnit när ja kom till skolan.
Först på son fick vi skriva vad vi tyckte vi skulle få för betyg på läxförhöret, hah de va en ny metod.
Annars så har det varit ganska chill. Kollade på film på en lektion  "i taket lyser stjärnorna." Har sett den förr & den är så gryyyymt sorlig. Fast hann inte kolla klart...
Iaf så åt ja mat på 5 min, eftersom ja tvingade Emelie att sitta med mej. Konstigt för halva klassen hade ätit & inte ätit...så ja. Och jag HALKADE när jag skulle gå till matis!
Jag småsprang & en lärare håller upp dörren till mej och så plötsligt hör han ett brak & tittar bakåt.
Där ligger jag på marken och garvar och har ramlat. Emelie står och as garvar..
Inte sådär j-kul!!

På idrotten så skulle vi visa upp 4 olika gymnastik övn. Haha de gick väl bra. Jag, Malin, Ida & nåra killar spelade badminthon och jag ÄÄÄGER ju verkligen ;)

Hemma så drack jag varma koppen & pluggade so! Fick veta idag att vi har prov på ons. Fast vi hade prov i so förra veckan också...Aja läxförhör, men det är ändå rätt mkt..

NU:  hämta min smoothie som mamma har gjort & gå å kika på UNG OCH BORTSKÄMD OCH SEDAN SÅ ÄR DET SVENSKA HOLLYWOODFRUAR! Det äääger :D

Nytt | |
#1 - - linn:

ååh vad gott med smoothie ;;)

Upp