Det här tar knäcken på en!

Klockan är kvart över åtta och vi har hunnit käkat och varit på våran egen after ski hos Ehns.
Innan dess så var jag hemma å tog en dusch, och tog av oss alla kläder.
Tidigare så var det bara jag, pappa och Stefan dom andras pappa som åkte några åk. Vi var bla uppe på toppen Skutan & vi åkte en svart backe på slutet. Den var härlig....förutom att den var isig. Alla andra bangade ut. Men inte vi.
Tidigare ändå innan lunchen så åkte jag, Hampus, pappa, Nellie(Ebbas lillasyster) & Stefan skidor. Tyvärr så fick Ebba feber och fick stanna inne i stugan. :´( <3 Vi får hoppas att hon blir bättre! :D

Nu är jag väldigt trött. Rurren(rubriken) stämmer bra på en. Det här tar verkligen knäcken. Man får mkt friskluft. Man blir mkt tröttare än i skolan. Men fast man inte tror de så är det träning att åka slalom. Man tänker bara inte på de. Sista åken idag så började de kännas lite i låren. Men då menar jag lite. Och de är ju bra, för då har man tränat hårt.
Jag har också med mig två mappar med böcker...men jag orkar inte göra nåt. Det är inget jag kan göra direkt, kanske läser nåt innan jag ska sova...men det är ganska hopplöst. Och från supersnälla färg Sara(ist för silver), så har man fått hört att dom har fått en hemprov...så det blir lite å ta igen tyvärr, men ähhh man hinner & jag kmr på fre ju! :D

Nu ska jag kolla lite på Bygglov, innan jag går och lägger mig.
Jag skulle kunna somna nu.

 

På toppen så har det frusit fast sådär mkt snö på taket.









Haha var tvungen att läga ut den här bilden på Nellie. Vi åkte i nåt björnland, med massa saker.



Haha! xD

HÄR KMR MINA KONSTBILDER, KLICKA FÖR STÖRRE BILD PÅ BILDERNA!

   

  
Åre 2010 | |
Upp