sätra

Det har varit fullt upp idag.
Åkte till stan och shoppa m family. Åt italienskpasta på Passo(elr vad de heter det ligger bredvid Waynes Coffe.)
Kom hem med tre bikinisar och ett par trekvartsbyxor!


Sen åkte jag hem och packade väsken och sen fick jag & Cecilia skjuts till Felicia i Sätra. Vi hade de mysigt & köpte jordgubbar och sprejgrädde. Mmmmmmmmmm!!! Sen åkte typ Cicci hem vid fem tiden. Då köpte jag  å Fellice dricka för vi blev så törstiga och sen tog vi kort på ETT JÄTTEHÄFTIGT STÄLLE SOM JAG HADE SETT! Där var det en stor graffiti-vägg!
Sen satt vi å prata. Maaaaaaaaaajsigt! :D
Sen så gick vi hem till henne och åt & till efterätt åt vi ännu mer jordgubbar m mjölk. Kademumma!   
 haha!
Japp japp och senare åkte jag hem vid kanske halv tio-tiden.
NU KMR MASSVIS M BILDER!


 



 

 
                                     bilden är suddig för att jag har tagit den genom ett fönster när det speglades



 

 



 

 





 



 
Hunden är stor och Bella är liten som en plutt!


MIN NYA KILLE! VISST ÄR HAN COOL!? OCH HAN ÄR SÅ MYCKET LÄNGRE ÄN MIG! :D

 



 

 



 

 

 




söööta gangster felicia xD

 

 

 
                                                                            jaaa är fångad av en stormvind...!!

 

 
                                                                              maten vi åt :D


felicia har skaffat glasögon! :O :D


hahahahhaha SKOJA det är mina. nu blev du rädd va felicia? hahahahaha :D      men jag tkr hon är fin! :D du är fin och iiiiiinte jag.

Det va kul att komma till sätra å hitta på massa skoj m cicci å felicia. tack för en underbar dag felicia! :D

nu ska jag fixam mig å gå å lägga mig, är sov vanligt uppe SJÄLV! :O

GOD NATT!!!!


Mitt sommarlov 2010 | |
#1 - - Felicia:

Hahhaha Vilka bilder på mig hörrudu ;) tack för en underbar dag söta underbara människa, :D haha tur att du såg den där väggen ;) den hade jag helt missat :D ha de bra puss&kram !

#2 - - J E S S I K A:

fina bilder Bella! :dd

Upp