båt & harnäs

Idag så har jag och pappat varit ute m båten.
Vi åkte till ett av våra favvis ställen, där det hoppades i vattnet 6 grg i 19 graders varma vattnet. Och där det åts lunch.
När jag reste mig upp för båtbryggan för sista doppet så såg jag en JÄTTESTOR SPINDEL!!! Jag lovar att själva kroppen var nästan en decimeter! Skitstor var den och den var handikappad. Den hade bara sju ben. Vi listade ut att det var en vattenspindel.....UUUUHHHH!! Och vi dödade den!
Jaaa...vi hade de mysigt & solade och så.

När jag kom hem så skyndade jag mig att packa väskan och åt & sen kom Ida.

Vi tog oss ner på stan, där vi mötte Daniella, Hanna, Emelie & Malin Eriksson. Niiiceeee! :D
Sen så tog vi bussen ner till Hanäs badet...elr ja hade vi tänkt...men vi råkade komma till Skutskär! :O
Så busschauffören ville inte stanna, så vi hoppade av och tog en annan buss tillbaka.
När vi var där så bada vi och Emelie hoppade från 10:an herreguuuuuuuuddddd skulle inte ja gö även om hon fick 100 spänn av Dannie!  Ja modig va hon allt! Vi badade bara en gång för att de va jätteskönt  vattnet...men vi frös sen för de va kallt....i luften.

då tog vi bussen till stan, där det köptes cheeseburger on donken and milkshake som jag spillde på benet och överallt! :O Och så gick vi till Coffiehouse By George! Sen tog jag, Ida & Emelie bussen hem. :)

Var hemma halv tio och - har haft en trevlig kväll!

 

kom på att de oskarpa kan man jämföra med att de ser ut så när man inte har satt på sig brillorna...men riktigt så dåligt ser jag INTE. Eller det beror på hur långt man står bort men jaa...hihih lite roligt på bilden.



 

 






det ser ut som om vi är utomlands om det hade varit palmer....D:












spindeln den var SKITSTOR bara de att den inte ser så stor ut på BILDEN. Ser du att den bara har sju ben?


FY FAN!!!!




haha


kolla in min snygga båtoutfit! det skulle kunna va en reklambild för Gant! Ja vet mitt face ser crazy ut!

                                           HARNÄS!!!


 



 


malin, hanna å dannie


yey yey tummen upp (y)
NU SKA JA SOVA IMORN ÄRE EN NU DAG!
OCH JAG SKA GÖRA MKT. JAG SKA GÅ PÅ STAN OCH SEN SKA JAG ÅKA TILL SÄTRA OCH VARA MED FELICIA SÅ BLOGGNING VET JAG INTE NÄR DET KOMMER KANSKE HOS FELICIA ELLER NÄR JAG KOMMER HEM.

PUSS & GOD NATT!


Mitt sommarlov 2010 | |
#1 - - daniella:

hihi härliga bilder bella :D(Y)

jag märkte inte att dom andra gjorde tummen upp haha XD<33

#2 - - Cajsa - F O T O B L O G G:

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. :D <3

Upp